Подорожі → break europe 2021 частина 3

104

Друга частинап’ятий день подорожі ми почали поблизу села markvippach. Ранок був трохи похмурим, але все ж тихим і спокійним.

Неспішно приготували сніданок з так званих біч-пакетів, перекусили, зібрали речі, прибрали за собою і поїхали далі.планом на сьогодні варто дістатися в місто бремен, подивитися пам’ятник героям, напевно всім відомої казки … По дорозі заїхали в місто магдебург. Коли наносив крапки на карту, згадалися уроки шкільної історії (магдебурзьке право), стало цікаво що це за місто таке.заїхали, припаркували мот, таня пішла до паркомату, заплатила за парковку, потім йдемо дивимося — стоїть байк просто на узбіччі. А че, так можна було!?? ну да ладно, прогулялися по центру, подивилися архітектуру і поїхали далі.у якийсь момент, на одній із зупинок, думки навігаторів розійшлися. Навітел наполегливо вів нас по автобанах, мапс.мі рекомендував піти з автобану і проїхатися тихими неспішними другорядними доріжками. Що в підсумку ми і зробили. Так, швидкість трохи нижче,але у нас не стоїть завдання швидше приїхати, адже ми подорожуємо. Тому, їдемо не поспішаючи, дивимося навколо, насолоджуємося. Маючи досвід засипання за кермом (при поїздці на алтай) я, при найменших ознаках втоми шукаю місце, де можна малеха прикорнути. Втома нагнала мене при езеде через села, коли темп їзди неспішний, дороги відмінні, одним словом — спати… Байк поставили в посадці, я знайшов містечко в тіні на травичці, розкинув куртку, зняв боти і відразу ж провалився в нікуди, слухаючи через сон звуки далеко проїжджаючих машин і спів птахів. Тим часом таня гуляла і фоткала околиці.так поспішаючи ми приїхали в люнебург.дуже гарне містечко, чимось нагадує венецію. Річка в центрі, над річкою акуратні різнокольорові будиночки.прогулялися, пофоткалися, таня засмутилася, що не зупинилися тут. Місто дійсно чудовий, ніхто нікуди не поспішає, всі сидять в кафешках, неспішно п’ють напої, ведуть розмови. Але нам сьогодні потрібно потрапити в бремен… В кінцеву точку доїхали до вечора. Відразу почали шукати гостинку. Знайшли на мапс.ми найближчу, приїхали, закрито. По сусідству хлопець ремонтував ганок, він повідомив нам що гестхаус закрився. Він же допоміг нам знайти інший готель. Поки говорили з ним, вийшов сусід праворуч від колишнього готелю теж поспілкувався з нами, каже, якщо нічого не знайдете, повертайтеся, я вам допоможу. Приємно, що люди ось так готові допомагати незнайомим людям. Але, як показує досвід, в більшості випадків в будь-якій країні люди готові допомогти мандрівникам. Що не може не радувати.ми вирушили в готель “tryp bremen airport” координати: 53.062839, 8.787506. Приїхали, двері зачинені, висить вивіска – у зв’язку з ковидом ми, на жаль не можемо приймати відвідувачів. Можете звернутися до наших партнерів і т. Д. Порадувало наявність вайфая. Оскільки інтернет у нас в роумінгу дорогий, намагаємося ним не користуватися. Спеціально для подорожей по європі завчасно була куплена sim-карта оператора «orange». Але як виявилося, це було зроблено сильно завчасно. Минуло більше року з моменту покупки і оператор залочив карту, як невикористовувану. Словом, підключилися до вайфаю, почали шукати. Все, що відкрито, знаходиться в 10-15км від нас. Я вже пройшовся по парковці готелю, визначив що вона давно не працює, тому що поросла бур’янами і був готовий ставити намет за рогом, в затишному місці. Але в цей час таня нагуглила гостьовий будинок в кілометрі від нас. Називається “airportgästehaus bremen”, координати:53.05864, 8.793331. Подзвонив, так, є місця-відмінно! їдучи. Розвернулися, переїхали, господар зустрів нас, байк загнали на задній двір, де вже стояли дві хонди.спочатку нам запропонували номер з балконом і великим ліжком, але на жаль, номер був не прибраний і ми розмістилися в більш компактному номері з вікнами в стелі.прийняли ванну, повечеряли і вляглися відпочивати.на ранок запланували прогулянку містом. З господарем домовилися, що залишимо речі на кухні.місто красиве, цікава архітектура, багато чого різноманітних пам’ятників і скульптур.архітектура будівель, думаю нікого не залишить байдужим.на відміну від люнебурга, тут мабуть не дуже раді традиції вішати замки на мостах …а ось і центральна площа.якраз сьогодні тут влаштували акцію протесту проти використання ядерної зброї. Примітно що учасники акції здебільшого пенсіонери. До слова, молоді в європейських містах не видно. Мабуть, всі зайняті зароблянням грошей. Ми погуляли навколо, послухали, все що зрозуміли – це що люди закликають путіна і байдена до ядерного роззброєння…нарешті ми знайшли пам’ятник, заради якого відвідали це місто. Думаю, всі вже зрозуміли що це пам’ятник героям казки браттям грімм «бременські музиканти».походили навколо, зробили кілька фото, купили магнітик на холодильник і вирушили назад.на задньому дворі гестхауса справив те ж саме — підтягнув, змастив.зафіксували пробіг і поїхали далі…як тільки виїхали з міста, потрапили в грозу. Для нас це тривало близько півгодини, але якби ми затрималися в бремені ще трохи — виїжджати з міста було б некомфортно.назва наступного міста на нашому шляху підказала фраза з “джентельменів удачі “” – сарделька, сосиска, редиска, навуходоносор, півень гамбурзький!”. Їдемо в бік гамбурга. У місті досить жвавий рух. І якось так вийшло, що ми його проскочили. Мені він здався вже більш сучасним, якщо можна так висловитися. Будинки не мають того колориту в порівнянні з колишніми містами. Може тому що ми не гуляли в місті, а просто проїхали його.при вивченні “куди далі їхати” мапс.мі відмовлявся будувати маршрут. Все тому, що я не завантажив частину карт. Зупинилися на заправці, там зазвичай є вайфай, але цього разу — повз. Всі мережі запаролені. Йду до касира, пояснюю що мені потрібен вайфай для завантаження карт, не міг би він дати пароль від мережі? так, без проблем, включив роздачу зі свого телефону, дав пароль. Я розрахувався за бензин, завантажив карти, подякував і поїхали далі.через якийсь час на автобані утворилася пробка, що не типово для автобану. Ми вирішили, що попереду знову аварія. Перед цим вже бачили страшну аварію на з’їзді до азс. Деталей не знаю, але на проїжджій частині, крім поліцейських стояли пожежні машини і вертоліт adac. Таня говорила що коли ми почали рух вона бачила, як поліцейський нахилився в машину і фотографував. Мабуть дтп з летальним результатом.але цього разу пробка була зовсім з іншого приводу. Ми під’їхали до кордону з данією. Проходження кордону полягало в зниженні швидкості біля вагончика, звідки співробітник поліції кожному водієві махав «проїжджай». Таке проходження кордонів нам до душі. Ось ми і в данії. Думали дотягнути в kolding, але вже було запізно і не хотілося в потемках шукати готель. Вечір був дощовим, тому не хотілося ночувати в наметі. Знайшов у навігаторі найближчий готель і рушили.приїхали в vedsted. Досить пристойний готель і навколо дуууже багато машин. Під’їхавши ближче зрозуміли що тут якесь свято. За столами дуже багато людей. Але я все ж сходив дізнатися чи немає вільних номерів. Номерів, ессно, не виявилося, але хлопці дали координати друой готелю в місті haderslev. Приїхали в готель hotel norden.але на превеликий наш жаль, в цей день в місті були якісь гуляння і номери були зайняті. Вірніше, дешевші номери були зайняті. Нам запропонували номер за 1300 крон – 130 євро, що трохи не вписувалося в рамки бюджету нашої подорожі.відкриваємо мапс.ми, дивимося-недалеко є кемпінг. Їдемо туди. Кемпінг працював, але персоналу вже не було. Ми приїхали близько десятої вечора. Постояльці дали нам пароль від вайфая, ми знайшли контакти кемпінгу, подзвонили і через хвилин десять до нас прийшов хлопець. Запропонував номер за 90 євро, що нас теж не сильно порадувало. Кажу, а намет у вас є де встановити? у вас з собою намет? так, звичайно ви можете розташуватися. 27 євро і до ваших послуг галявина, туалет, гарячий душ, кухня і пральня. Правда на рахунок пральні я не впевнений, що вона входить у вартість оплати. Оскільки мрячив дощ, ми дуже оперативно встановили намет, таня накачала матрац і ми заснули під звуки крапель дощу сіючого на тент нашого намету.м’яко, тепло, але не дуже довго. До другої години ночі матрац підспустив. Довелося підкачати трохи і далі спати.в таких умовах ми проводжали шостий день нашої подорожі …